Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~missana | użytkownik

imię i nazwisko adresLublin zarejestrowany22.07.2009 @19:16:07 ostatnio na stronie24.05.2016 @11:27:27



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6929608
digarty4 komentarze225 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wenaone    27.08.2011 @14:22:39
dzieki za komcie, Aniu widze, ze tez nie próżnujesz coś poza portretami dodasz? pozdrawiam!
~Dawkasmajlu    23.08.2011 @23:01:13
akle to zdjęcie nie było robione lustrzanką tylko zwykła cyfrówka pozdrawiam i dziekuj e za poztywną ocene
~Dawkasmajlu    23.08.2011 @22:50:30
hej to zdjęcie było robione przy normalnym świtle dzinnym przy uzyciu super makro
~wenaone    15.08.2011 @03:46:25
moze to i lepiej ja również dziękuję! Twój nowy upload też niczego sobie. dla mnie ma klimat
~bella21    29.04.2011 @19:02:36
Dziękuję za miłą opinię
Zamek Książ w Wałbrzychu
~RudaaaPaskudaaa    24.02.2011 @17:37:44
~luki1992    23.02.2011 @20:07:25
to jest wielki progres
nie ma za co
_______
i tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
~luki1992    23.02.2011 @20:01:40
to ost zdj jest zupelnie inne od wczesniejszych, jest genialne
_______
i tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
~wenaone    12.01.2011 @22:19:59
pamiętasz gdzie było zrobione ?
~stealandrun    17.10.2010 @12:40:09
dzięki
_______
i wear my sunglasses at night !
~mario1972    17.10.2010 @12:19:03
dzięki,pozdrawiam
~nejmad    16.09.2010 @19:55:28
dziekuje
~Geralttt    16.09.2010 @17:59:43
Dzięki serdeczne i kłaniam się w pas.
_______
Spojrzę, poczuję i zaczyna się moja gorączka... Ten świat to poemat, a odkrywanie go to monumentalna budowla z emocji...
~Necial    02.03.2010 @19:17:55
dziękuję
~qbq    24.10.2009 @22:31:11
szukaj!!!!!!!!!!!!!!!!! Ania szukaj.....
~qbq    23.10.2009 @21:43:25
szkoda...
~szati    19.09.2009 @20:07:09
dziekuje
~Freya666    19.09.2009 @20:04:42
dzieki
~miderska    29.08.2009 @15:02:24
thx
_______
Om mani padme hum ...
~spiderp25    01.08.2009 @13:13:31
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    01.08.2009 @13:08:54
Ciesze sie, ze moglem pomoc.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    01.08.2009 @13:05:23
Nie ma za co. Moim zdaniem powinno byc na rowno z linia nozdrzy. Napisalem, ze nieco za daleko. Chyba, ze autentycznie taka, ktos mial twarz. Ale wydaje mi sie, ze powinno byc nieco blizej to oko.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    01.08.2009 @13:03:15
Dzięki.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~smOLArek    28.07.2009 @00:15:52
Czy ja wiem, ja do A3 jestem przyzwyczajona. Kilka godzin, trudno mi powiedzieć, bo to był rys robiony na raty.
~anukis    27.07.2009 @00:10:28
A tak czytałam Twoje komentarze i wiedz, ze mnie się HArry Potter podobał niesłychanie. Z humorem i emocjami, trochę pocięty i brak płynności, ale nie sposób było inaczej streścić książki. Co prawda Harry przez pół filmu nie ma blizny i nagle w tej części ma zielone oczy, ale ogólnie świetna. A scena śmierci Dumbledora kiepska? Chyba ta koleżanka była na innym filmie. Mnie aż wmurowało w fotel jak ją oglądałam. I jeszcze ta muzyka! Ciarki po plecach przechodziły! I scena z różdżkami... gdybym ja nie była w takim szoku, ze tak fantastycznie to zrealizowali, to ryczałabym jak całe kino. Ale obejrzyj sobie z napisami, bo ja myślałam, że szlag mnie trafi jak słyszałam polskiego Severusa, polską Bellę, polskiego Dracona i (o dziwo!) polską Hermionę. Przez cały film płakaliśmy ze śmiechu, ale była jedna scena, gdzie myślałam, ze mnie cholera weźmie. Jest to najgorsza scena w historii kina. Mianowicie: Giny wiąże Harremu buty. Tragedia! Mogła zrobić wszystko! Poprawić mu krawat, strzepnąć coś z koszuli... ale nie! Wymyślili, że ona zawiąże mu buty! Porażka. No nie narzekam Ci już więcej, bo tak napisałam Ci krótką recenzję. W każdym razie musisz się wybrać na Harrego, ale ZDECYDOWANIE proponuję Ci wersję z napisami, bo ja miejscami nie mogłam wytrzymać (szczególnie dubbingu Bellatrix - MASAKRA!).
_______
Podziwiam ludzi, którzy ze zwykłego zdjęcia robią dzielo sztuki.
Ja się dopiero tego uczę. Jakieś wskazówki?
Zapraszam do mojej galerii...
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt